Sep 28 2010
Regler for tilmelding & afbud til vinsmagning
Regler for tilmelding og afbud for vinsmagning:
For at eliminere enhver tvivl omkring de uskrevne regler vedrørende tilmelding og afbud til vinsmagning.
1. Man skal være medlem af vinklubben for at kunne tilmelde sig klubbens arrangementer.
2. Din tilmelding skal ske jf. indbydelse. Dato for senest tilmelding står i indbydelsen for arrangementet.
3. Gyldig tilmelding skal indeholde: navn, initialer, antal pers., og firma (NN, NNE)
4. Tilmelding for andre er tilladt i tilfælde af ferie, kursus og lign. Tilmeldte skal blot i mailen med på CC, så vi kan se det er en aftale.
En sådan tilmelding er bindende jf. “Regler for tilmelding og afbud for vinsmagning”.
5. Man skal som medlem selv deltage og gerne invitere en ledsager med.
6. Melder du afbud efter tidspunktet for senest tilmelding, trækkes fuld pris for arrangementet for antal tilmeldte personer. Dog kan billetter via bestyrelsen overdrages til et andet vinklubmedlem som ønsker deltagelse efter tilmeldingsfristens udløb. I så fald betaler du kun for evt. ikke afsatte billetter.
7. Afbud uanset årsag op til vinsmagning trækkes fuld pris for antal tilmeldte personer. Dog kan billetter via bestyrelsen sælges til andet vinklubmedlem som ønsker deltagelse efter tilmeldingsfristens udløb. I så fald betaler du kun for evt. ikke afsatte billetter.
8. Ved udeblivelse fra vinsmagning betales fuld pris for antal tilmeldte personer.
9. Hvis der er venteliste til et arrangement kan der meldes afbud helt frem til arrangementet, forudsat det stadig er muligt at overdrage billetterne til anden side.
I så fald betales således kun for evt. ikke afsatte billetter.
Comments Off on Regler for tilmelding & afbud til vinsmagning